:O


HEJSAN ALLA SÖTA!

idag så var det skola hellt okej
vi slutade 20 minuter tidigare för våran lärare skulle göra något!
efter skolan så gick jag och hämtade min syrra sjukt tråkigt :(
men nu sitter man här hemma och blir galen snart:O
alla kan ju SMSA inte så svårt
det är måga som har frågat när jag får comviq jag får det på måndag då är det bara att smsa!:)
imorgon blir det nationella i svenska tråkigt men imorgon är det sissta provet på svensa alla matte prov är klara men snart blir det engelska :O
hellt seriöst jag kommer att dö när vi ska ha engelska nationella!:)

PUSS hejdå

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi ookej

2010-03-18 @ 16:25:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0